dinsdag 20 januari 2009

bijna vier ik mijn eerste verjaardag

Hallo allemaal,


Nog twee nachtjes slapen en ik heb mijn eerste verjaardag.
Zoals jullie misschien wel weten, vind ik het heel leuk om cadeautjes te krijgen, maar nog veel leuker om een bijdrage te krijgen voor mijn vriendjes en vriendinnetjes in China die niet zo veel geluk hebben als ik. Deze bijdrage gaat dan naar Changsha2 een weeshuis dat helemaal opnieuw gebouwd wordt en waar er nog trainingsbedjes nodig zijn voor gehandicapte (wees)kinderen.

Als jullie hier meer over willen weten, moet je dat maar aan papa of mama vragen. Afgelopen zondag heb ik Yinthe en Lynn nog gezien, dat was erg leuk en zondag hoop ik nog meer vriendinnetjes uit China te zien.

Dag allemaal
XXX Shane

1 opmerking:

Unknown zei

Hiep Hiep Hoera, Shane is 1 jaar. We zijn zo benieuwd naar onze achterbuurjongen. Zondag zien we je voor het eerst. Spannend, Wes & Sven kunnen niet wachten.

Veel liefs, Rich & Daantje, Wes & Svennetje